RAWK

RAWK
This Is It

Saturday 6 August 2011

Johor Jaya - Part I

 Kali ni , aku cerite tempat aku dibesarkan dan keluarga2 mereka . :)
Johor Jaya Jalan Bakawali 84 ialah tempat aku dan adik beradik aku dibesarkan , tempat aku dijage kalau Ibu dan Ayah aku pergi kerja . Ayah akan hantar aku ke sini . Terlalu banyak sangat kenangan manis dan pahit aku dekat sini . Yang jatuh la , yang panjat pokok la , yang curi curi keluar dari rumah , haha , main dgn member2 aku . Aku tak kan penah lupekan tempat ni , dan aku akan sayang kan tempat ni sampai bile bile , walaupun aku dah kahwin ke ape ke , aku tetap tak kan lupe kan tempat ni . Macam macam dah aku belajar kat tempat ni dan semua BEST . :D
Dan ni lah orang tersayang yang telah menjage aku selama 12 tahun , sejak aku kecik lagi . Mereka telah jage makan minum aku , pakaian aku , sakit aku semua , ape yang tak cukup semua mereka bagi . Aku sayang mereka . Aku tak kan pernah lupe kan jase mereka yang telah membesar kan aku , jage aku . Am Sayang mak . Am Sayang ayah . <3 . MUAHH ! . Nnt senang senang am datang rumah mak k . Am rindukan mak . :( InsyaAllah nnt kite buka same2 macam tahun lepas . hehe . Syok gile buka ramai2 .
Ni pulak Iswady , dia pun aku sayang jugak . Dia pun dijage oleh Mak jugak . Aku dibesarkan same same dgn dia lah . Sekarang dia dah pergi belajar . Lame aku tak jumpe dia . Nnt senang senang kite jumpe la eh Is . :) Yang lagi 3 orang puteri tu , dia anak buah aku . :D HAHA . Aku sayang 3 puteri ni . <3 Semua comel comel . hehe . Yang pakai baju wane pink tu adik beradik . Yang belah kanan tu , Ain Natassa (Ain Tasha) #name facebook . haha , dia darjah 6 sekarang ni . Yang kiri tu pulak , Ain Iza Lisaa (Ain Lissa) , dia darjah 3 tak silap aku la . Yang tengah2 tu pulak , Sharena Zalea (Sharena Zalea) . Semua dah maju , semua dah ade Facebook . haha . Abang Am rindu korng . :D :D Nnt kite jumpe k . MUAHH !

Ni keluarga besar mereka , dekat Genting Highland tak silap aku ni , tapi dalam gmbr ni , tak semua ade . Nk diikutkan , mereka semua mmg ramai . Semua best best layan diaorng . Yang penting Mak yang paling terbaik sekali . I Love U Mak . HEHE . <3
Aku tak kan pernah lupe kan diaorng semua , aku rindu mereka .