RAWK

RAWK
This Is It

Sunday 7 August 2011

Hati .

Cinta memang menyeronok kan , tapi kadang kadang cinta ni agak memeritkan . Macam macam dah aku rase pasal cinta , aku kene tinggal , aku kene permainkan , macam2 la . Memang sakit kene semua tu . Semenjak aku kene semua tu , aku jadi tak betul , aku pulak yang kene kan orang . Aku jadi jahat . Memang aku lain sangat mase time tu . Aku main hati pumpuan , dan ade lagi teruk , tapi aku tak boleh tulis kat sini :) . Tapi bende ni berhenti lepas aku jumpe seorang wanita yang aku dah penah tolak cinta dia . Aku tolak cinta dia mase tu bukan aku tak boleh terime dia , boleh , tapi aku ade someone mase tu . I'm sori awak . Aku niat dalam hati aku , aku nak dapatkan dia , aku nak jujur , setia , penyayang , tak nk main kan hati dia . Dan lepastu , aku rapat balik dgn dia . Aku rapat sangat sangat . Memang rapat gile la , dah macam couple , tapi tak pun . HAHA . -,- Mmg sepanjang mase aku dgn dia . "Mase time cuti sekolah" . Aku pegi Melaka . Mane aku pegi , mane aku tido , hotel ape aku duduk , semua aku bagi tau kat dia . Mase kat Melaka jugak la frstime aku buat super saver dgn dia . HEHE . :D Aku happy gile mase tu . Dan mase yang same jugak , aku ajak dia couple . Dia cakap , dia boleh terima aku , tapi dia kene tanye mak dia dulu . Sbb ape bnde yang dia buat , ape yang dia nak semua kene bagi tau mak dia . So , aku pun paham dan aku cakap ok . Aku tunggu . Tapi tunggu pnye tunggu la kan , cuti sekolah dah nk hbs . Jawapan tak dapat lagi dan hati aku mule rase tak sedap . Aku try ajak lagi , sbb aku takut dia terlupe nak tnye kat mak dia , dan dia kate mak belum bagi jawapan lagi . Ok aku tunggu lagi . Aku dh rase tak sedap , aku dh fikir yg bukan2 . "Hari Isnin" . Hari dah mule sekolah macam biase , pagi tu dia kejutkan aku . Pagi tu kiteorang masih happy2 lagi , rapat lagi . Balik je sekolah , aku terus msg dia . Aku cakap aku dah balik . Tapi dia tak rply , ok aku fikir dia belum balik lagi la . Tapi lame sngt , tak kan tak balik lagi kot . Aku risau , aku call dia , dia tak angkat . Dah tak syok dah ni . Ttbe dapat msg , name dia pulak tu .fuhh .  Hati ni mmg happy gile la . HAHA . Jap lagi aku bukak je msg tu . Dia cakap dia kene marah dgn mak dia sbb nk couple2 ni , mak dia suruh dia fucos kat SPM . Dia mntak maaf kat aku . Mak dia tak kasi aku dgn dia couple . :'( Panjang dia hantar . Mase aku bace tu , Allah je la tau ape yang aku rase . Aku tak tau ape aku nak buat , aku terus off phne aku , aku tido . Aku bangun , aku call dia . Tapi hati aku memang sedih gile . Aku mmg sayang kan dia . Semenjak dari hari tu , aku dgn dia dah tak rapat lagi macam dulu . Dia punye peragai ttbe berubah . Aku tak tau nape , nak kate aku ade mara dia , tak kot . Nak kate kiteorang penah gado , tak jugak kot . Aku tak tau ape salah aku sampai dia punye perangai berubah . Aku still mengharapkan dia , aku nak dia . Aku berusaha dapatkan dia . Aku try rapat dia , tapi same jugak . hmmm . Hari demi hari , hubungan aku dgn dia makin rengang dan jarang contact , kalau contact pun gitu2 je . Sehingga la hari ni , aku dgn dia still same je , jarang contact . So , aku amik keputusan , aku berundur dan tak nak la kacau dia lagi , dia nk SPM , aku pun same . Am doa kan awak , semoga dapat 9A SPM , semoga awak dapat pasangan hidup yang baik , yang dapat jage hati awak , jage awak betul2 . Kalau satu hari nnt , hati awak dapat menerima am balik , msg la am . Sbb am sntiase menunggu msg dari awak , dan am sayangkan awak . Harap awak bagi la am peluang untuk am buktikan syg am kat awak . Dan kalau la hati awak dah ade orng lain , bagi tau la kat am .