RAWK

RAWK
This Is It

Sunday, 14 August 2011

Puasa !

Semalam , ayah dgn kasha baru balik dari KL dgn Melaka . Semalam jugak la hari pertame kiteorng semua buka same2 satu keluarge . Best gile . :D Lepas tu sahur pun same2 jugak . Kalau tak selalu aku sahur 4 orng je , boring , tapi pagi tadi satu keluarge , mmg syok la . :D
Petang tadi , aku pegi Angsana , beli barang2 raye yang tak sttle lagi . Orang jangan cakap la , ramai gile tu . Dah jalan2 kat dalam Angsana tu , kiteorng pegi bazar kat depan tu . Ramai orng jugak , semua tmpt ramai . Smua penuh dgn orng Singapore . 
Lepas pegi Angsana , terus pegi Mama Chop . Kedai kawan bapak aku , dia belanje buka . Dan hari ni jugak la firsttime buka kat luar . Tadi mmg kenyang gile beb . Makan Chicken Chop tu . HAHA ! :D Mmg layan . Sambil2 makan tu , kiteorng tgk Lee Chong Wei lawan sekali . Tahniah la kat dia menang tadi . :) 
Dah hbs semua tu , kiteorng teruskan perjalanan lagi ke Jusco Tebrau . haha . Cari barang untuk kasha lak . Sambil cari barang untuk dia , aku pun tumpang sekali . hehe . Dapat aku satu kasut New Balance . hehe . :D