RAWK

RAWK
This Is It

Monday, 26 September 2011


NURAIN SYAHIRAH !
Hati aku telah di ambil oleh si dia ^.^ hehe . Aku syg dia sangat sangat . Aku tak kan lepas kan dia .
So , pada sape yang nk try dia . Try la kalau dapat . haha . 

Kepada kawan kawan perempuan yang aku selalu msg or IM kat FB or aku selalu call or pape je la kalau aku tak rply ke ape . Aku mintak maaf sangat2 la eh . Harap korng semua faham . Kite semua masih boleh kawan lagi . Korang jangan risau . Cume dah tak macam dulu lagi . Kini saya dah berpunye . hehe . :)

Dan tak lupe jugak dekat EMY LINA yang telah tolong aku untuk dapat kan sayang aku tu ni . hehe .
Thnks sangat sangat Emy . Sayang kau . hehe . 

Dan kepada NURAIN SYAHIRAH , kite sayang awak tau . Walaupun kite jauh , b setia dgn awak .
Dn't worry my babygirl . hehe . Harap awak pun macam tu jugak tau . :) 
LOVE YOU SO MUCH SAYANG ! <3