RAWK

RAWK
This Is It

Friday, 7 October 2011

Again !


Again and again and again ! Kali ni aku dah tak tau nak cakap ape lagi . Aku dah puas kene macam macam . Tapi kenape la aku ni bodoh sangat . Macam macam aku dah kene pun masih tetap nak cube jugak . 
Aku ni terlalu mudah sangat untuk sayang kan orang . Dan ni la jadinya . 
Kenapa la susah sangat aku nak dapat kebahagiaan . Aku cume ingin kan seorng yang betul2 ikhlas , tulus , setia , sayang dekat aku . Tu je yang aku nak , aku tak mintak lebih pun . hmmm .
Tapi nak buat macam , mungkin aku dgn kau tak de jodoh . Tak pe la , walau pun hati aku ni mmg sangat berat untuk lepas kan , sangat perit , sangat sakit , aku lepas kan kau
Kau tak salah pape pun dalam hal ni . Aku yang salah , aku yang nak kenal dgn kau . Kalau aku tak cube untuk kenal dgn kau , mungkin semua ni tak kan berlaku , tak kan jadi . Aku mintak maaf .

 Dan , aku doa kan , semoga kau bahagia dgn dia . Kau jage la dia baik baik . Harap korng akan kekal lame . Dan maaf kan la aku , kalau aku ade buat salah pape dekat kau . Terime kasih sbb penah buat aku happy . :')