RAWK

RAWK
This Is It

Wednesday, 30 November 2011

RINDU


Walaupun aku dgn kau dah lama clash , tapi aku masih tak boleh lupakan kau . Aku tak tau nape . Kau la orng yg paling susah aku nak lupa kan . Walaupun la , yg kita ni couple taklama . Tapi dalam masa yang singkat tu , aku dapat kenal kau dan aku tau macam2 tentang kau . hmm . Aku harap , satu hari nnt kita dapat berjumpa la . Aku nak sangat jumpa dgn kau lagi . Dan apa semua salah salah kau , aku dah lama pun maafkan . Aku nak kau tahu , yang aku masih sayang kan kau lagi . Aku rindu kan kau . hmm . Setiap kali aku teringt dekat kau , mesti aku akan dapat msg dari kau . Aku pun tak tau macam mana boleh jadi macam tu . Benda ni bukan berlaku sekali atau dua kali je , tapi dah berkali kali jugak . Aku tak tau apa maksud tu semua , tapi aku mengharapkan maksud yang baik la bukan yang sebaliknya . 

Kalau la aku di takdirkan bersama dgn kau balik , aku akan jaga kau betul2 . Aku akan syng kau sepenuh hati aku . Aku tak kan lepaskan kau untuk kali yang kedua . Post ni aku mmg tujukan pada kau . Aku harap sngt kau baca . Dan am perlukan awak dalam hidup am . hhmmm . :'(  - NS