RAWK

RAWK
This Is It

Friday, 9 December 2011

Ikhlas


Awak merupakan salah seorng kawan yg saya sayang . Walaupun lah yang kita ni tak sama sekolah . Awak sentiasa buat saya happy , saya suka berkawan dgn awak . Awak memang seorng kawan yang baik dan antara kawan2 yg sklh lain , awak lah salah sorng yang saya selalu contact and kongsi macam2 . Itu sbb lah saya sayang dekat awak tapi sebagai kawan jelah, sbb awak pun dah berpunya sekarang ni :) Tapi dalam saya menyayangi awak , awak menyakiti hati saya . Saya terima dgn hati yg redha kawan . Takpa lah , biar lah saya je yang terkena dgn tu semua . Harap awak tak buat pada siapa2 pun k :) Tolong jangan sakitkan hati orng , kerana apa yang kita buat tu semua akan kena pada kita balik . Sama ada lambat atau cepat je :) Harap apa yg dah berlaku semua itu , awak jadi kan nya sebagai pengajaran lah k :) Dan jangan terlalu bersalah sangat pada diri sindiri , sbb manusia tak semuanya sempurna dan sering melakukan kesilapan. Dan manusia itu akan mengubah dirinya daripada kesilapan yang telah dia lakukan . Masih ada banyak waktu lagi untuk berubah kawan :) Jangan menghabis kan hidup awak dgn mengingat kembali kesalahan awak dan jangan menghabiskan airmata awak dgn benda yg telah berlaku . Benda yang dah berlaku tak boleh patah balik . Kalau am ada buat salah dgn awak , am mintak maaf dan semua salah awak telah pun am maafkan . Jaga diri baik2 k kawan . Kita tetap masih boleh berkawan :)