RAWK

RAWK
This Is It

Tuesday 6 December 2011

Our Frendship Will Never End


Hmm . Sorry pada tuan pada lagu ni , nnt aku add kau la eh . Aku suka pulak dekat lagu ni . Lagu ni aku dgr daripada adik aku tu . Dia yang suruh aku dgr , aku ingt tak sedap . Tapi dah banyak kali dgr , best pulak . Masa aku dgr lagu ni aku tgh study subjek last aku untuk exam . Paper LK . Dalam aku study tu and dgr lagu ni . Ramai mmber aku msg , yang cakap jgn lupa kan diaoarng semua . hmmm . Bila aku baca msg diaorng ni semua , sedih pulak . Hari ni ialah , hari terakhir aku bersekolah . Selepas ni aku dah bersekolah lagi , aku dah tak jumpa kawan2 aku lagi , dah tak jumpa adik2 aku dkt sekolah tu lagi , dah tak jumpa cikgu2 aku lagi , dah tak dapat nak buat kerja jahat , nak buat bising , nak kacau kawan2 kelas aku . Aku akan rindu kan semua tu . hmmm . Aku tak kan pernah lupa kan semua kenang itu . Kepada semua mmber kelas 5SN3 aku tahun ni , aku akan syg korng sampai bila2 . Aku tak kan pernah lupa kan korng . Until i die friends . :'( Hope korng semua pun takkan lupa kan aku jugak kawan . Dan kepada kawan perempuan yang pernah mengenali aku , yang pernah aku sakitkan hati korng . Aku mintak maaf sangat2 girls . hmm . :'( Sambil2 korng baca ni , dgr la lagu yang dekat atas ni . Kasi feeling sikit . LOVE YOU ALL ! :'(