RAWK

RAWK
This Is It

Friday 25 May 2012

Hello ;D

Hello Friend !!!

Assalamualaikum semua. Hye dekat awak awak semua ;) 
Nak bagitahu yang sekarang saya berada di Kuala Lumpur . Dekat FIM, Kenala Jaya. Amik course Bakery. Kalau korang datang KL. Singgah2 lah tempat saya belajar, boleh jumpa kan ;D Kali ni punya entry, malas nak cerita panjang panjang. Nanti bukan ada orang nak baca pun kan. hahaha ;D Just nak bagitahu, yang saya sekarang takda sapa sapa yang special dalam diri ni. Im single k. Buat masa sekarang ni saya malas nak couple. Mungkin akan couple, tapi bukan dalam masa yang terdekat ni lah. Hati gua dah patah beribu ribu !!! -,-' Dan saya nak mintak maaf sangat2 pada siapa yang saya pernah luka kan hati dia. Saya mintak maaf sangat2. Harap korang yang terluka dengan perangai saya. Saya mintak maaf, harap korang tak berdendam lah k ;( Kalau korang semua nak text or call saya. Di persilakan tapi kalau tak berjawap mintak maaf sekali lagi. Mungkin masa tu tengah busy. hmmm. Dan pada sesetangah perempuan yang aku pernah bersama, korang jangan lah buruk kan nama aku. Ye aku memang suka pendam sorang2 taknak bagitahu sapa2. Aku akan cerita pada orang yang aku rapat je. Kalau tak tahu cerita yang sebenar jangan lah nak buat cerita k. Nanti disebabkan kau, aku orang dah ramai tak suka dah taknak kawan dengan aku hanya di sebab kan mulut yang kurang seronok di dengari ;) Rasanya sampai sini je kot. Malas nak cerita panjang2. Nanti ramai pulak yang marahkan aku. K Mintak sekali lagi tau. Assalamualaikum ;D