RAWK

RAWK
This Is It

Monday, 5 March 2012

Ibu !


Ibu ! 
Semua orang lahir dari perut ibunya, takda dari tempat lain. Melain kan binatang.
Ibu ialah segalanya dalam hidup kita. Berkata kata dgn mulut mmg mudah cuba laku kan. Tak semudah yg kita cakap kan itu :)

Aku pun ada ibu jugak. Gambar yg dekat atas tu. Tu ibu aku. Gambar ni dekat JPO. And i love this picture with my mother smile. I love her so much ! Dan seorng anak tidak pernah lari dalam melakukan kesilapan. Termasuk membuat salah terhadap ibunya. 

Aku pun sering membuat ibu aku marah dekat aku. Masa time sekolah dulu, aku di kategori kan jenis budak yg nakal, tak geti nak dgr cakap. Orng kata jgn buat, benda tu lah yg di buat nya. Lepas aku dah habis sekolah, aku dah berubah. Aku dah tak macam dulu lagi, cuma kadang kadang je lah :) Ibu ialah segalanya untuk aku. Bila ibu nampak aku tgh takda mood. Ibu akan panggil aku dan ibu tanya apa masalah aku. Kalau aku kena marah dgn ayah aku, ibu selalu backup aku. Bila aku nak keluar takda duit, ibu yg bagi aku duit walaupun dalam beg duitnya duit dah takbanyak :( Aku rapat dgn ibu aku. Ibu ialah perlindung dalah hidup aku. Aku taktahu macam mana nak hidup kalau takpa ibu aku. Aku memerlukan ibu aku dalam dalah hidup aku. Kalau satu hari aku tak bercakap dgn ibu, hidup aku macam kosong. Ibu lah tempat aku luah kan segalanya. Ibu ialah segala gala nya !

IBU ANGAH SAYANG IBU