RAWK

RAWK
This Is It

Saturday, 22 October 2011

DUNIA


Hidup kite bagai kan satu putaran bumi yang selalu berputar tanpa berhenti . Sama la jugak dengan hidup kite ni yang sentiase berjalan sehingga la kite menghembuskan nafas yang terakhir . 

Dalam hidup ni , kadang kadang kite berade di atas dan ade kala nye kite berada di bawah , yang begitu bawah . Ape yang berlaku ni semua mungkin balasan dari ape yang kite telah buat di atas muke bumi ini . Jadi , ape yang berlaku pada kite , kite boleh jadikan nye sebagai pengajaran dalam hidup kita dan tak ulang lagi perkara yang dah berlaku . Ape yang lepas , biarlah lepas . 

Kepada siapa yang aku penah sakit kan hati dia , aku mintak maaf . Aku mungkin terlalu banyak sangat buat salah , dan ni la balasan yang aku timpa . :) Aku pun dah nak SPM , harap korng semua maaf kan aku . Ape yang berlaku tu semua tidak di sengaja kan . :') Aku mintak maaf