RAWK

RAWK
This Is It

Monday 5 December 2011

Adik ku (syura)


Ni adik aku , Ashura Nurfah nama nya . Dia ni seorng yang gila . Gambar dia yang lawa2 semua aku yang amik , tgk gmbr yg kat atas tu . Aku jugak yang amik , yang baju biru dekat dalam cermin tu aku la . hahhaa . Lepas tu dia ni , suka menyusahkan orng . Macam sekarang ni . Aku nak online , dia pun sebuk jugak nk online , macam takda time lain pulak . Free2 je tadi kena marah dgn ayah . :) Lepastu , dia boleh tuduh aku pulak yang punya pasal . Bangang gila . Errr . -,- Dah buat salah , boleh buat muka taik dia tu pulak . Menyirap jugak an tgk . Tgh sebuk2 update blog ni , ada pulak orng msg aku . hmm . Sorry tak layan , tgh busy . :) Sedang aku sebok tulis cerita pasal dia , syura boleh pulak buat muka macam mintak penyepak aku an . huh =.= Lepas tu lagi , dia suruh aku cepat cepat belah dari komputer ni untuk dia pulak online . Dia ingat dapat pulak an . :) "Adik , adik pergi tidur k . Adik esk nak bangun pagi . Bagi abg online la , esk pagi adik online k . :)" @#$%^& Tgh sebok2 aku pasal dia , dia boleh pulak cakap aku bodoh . Dah tu pulak , dia goyang2 kan kerusi ni pulak . Kan betul aku cakap , dia ni memang menyusahkan orng . hahaha . 

#apa yang tertulis dekat atas ni,baru je berlaku sebentar tadi.Dan dia mmg betul2 ada dekat sblh aku. MENYEMAK !