RAWK

RAWK
This Is It

Sunday, 15 January 2012

Kebahagian !


Kebahagian?
Semua orng mesti nak kan kebahagian tu kan ? Kebahagian ni ada di mana mana saja kalau dua pasangan ni saling mencintai satu sama yg lain . Dan kebahagian tu mmg akan ada . Macam aku sekarang ni , mungkin sedang menikmati kebahagian aku bersama dia . Kalau korng ada baca post aku yg lama lama . Aku banyak cerita pasal dia . Aku rasa semua nya yang menyakitkan hati aku . Tapi kali ni dah tak . Dah gembira . :)
Aku dah kenal dgn dia hampir setahun . Aku kenal dia dari 19.5.11 . Itu lah hari pertama aku mengenali dia , semenjak daripada tarikh tu , macam macam benda yang dah berlaku antara aku dgn dia dan mmg sejak dari dulu lagi aku ingin bersama dgn dia . Tapi mungkin takda jodoh . Sekarang ni aku bahagia bersama dgn dia . Dan aku mmg perlu kan dia dalam hidup aku . Dia selalu menceria kan hari hari aku . Setiap hari aku bersama dgn dia . Aku tak tau macam mana kalau dia pergi dari hidup aku . hmmm .

Baru baru ni aku ada keluar dgn dia , pergi jalan jalan . Ni la firsttime aku keluar dating mak ayah dia hantar . haha . Seram jugak masa tu an , takut mak ayah dia tanya macam macam . hahhaa . Aku dgn keluarga dia dah rapat . Lepas aku keluar dgn dia haritu , balik tu aku terus pergi rumah dia . Dan ni lah jugak firsttime aku pergi rumah perempuan yang aku sayang . :D Minggu depan aku mungkin keluar lagi dgn dia , tapi kali dgn keluarga dia sekali . hee :D So , kalau nak tau apa yg berlaku tunggu la post yg akan datang k :)

I LOVE YOU SO MUCH SAYANG !