RAWK

RAWK
This Is It

Friday, 10 February 2012

I'm Sorry


Awak !
Awak , saya mmg betul2 mintak maaf dekat awak. Saya mmg takda niat nak buat awak sedih , takda niat nak kecewa kan awak , takda niat nak hancurkan hidup awak , takda niat nak awak benci dekat laki lain or saya , takda niat nak musnah kan harapan awak , takda niat nak buat kita bermusuh , takda niat nak buat awak menangis setiap hari sebab saya , takda niat nak buat awak sakit . Langsung tak pernah terlintas dalam kepala saya untuk semua tu . Tapi saya buat semua tu , sebab saya fikir kan awak , saya sayang kan awak . Kalau saya tak buat benda ni sekarang . Satu hari nanti awak akan rasa benda ni jugak . Kalau saya tak buat sekarang , awak akan rasa benda ni lagi perit nanti . Saya harap awak faham saya . Saya mmg takda niat nak sakit kan hati awak . Awak memang sangat baik . Awak memang sangat penyanyang . Awak memang sangat prihatin dekat saya . Kalau saya keluar malam, awak sanggup tunggu saya walaupun saya balik lambat . Saya memang happy bersama dgn awak . Tapi mungkin kita takda jodoh atau belum masa nya untuk kita bersama buat masa sekarang ni . Saya tahu hidup awak sekarang dah tak happy macam dulu lagi . Maaf kan saya . Kita masih boleh kawan macam orng lain tapi mungkin tak seperti dulu kita berkawan . :'( Saya masih sayang awak , saya sayang keluarga awak dan saya mintak maaf sebab , sampai sekarang saya masih tak call awak . Saya malu dgn keluarga awak , saya malu dgn awak . hmhm . Saya masih belum bersedia lagi . I'M SORRY !